Service Desk z niemieckim

Dodaj do ulubionych

Pełny etat

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 22.04.2024

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Nie czekaj!

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Service Desk z niemieckim

lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

numer referencyjny: 1183914/jobs.pl

forma zatrudnienia: Pełny etat

The IT Service Desk Technician will be the first IT contact within the Europe Business Unit Branches and responsible for delivering end-to-end support in accordance with IT standards and service level agreements. By partnering with local management, end-users, and technology teams. The IT Service Desk Technician ensures all incidents and needs are documented in ServiceNow, analysed, resolved, and reported back within acceptable timeframes. This role will primarily base in Warsaw office and focus on remote support for end users and travel as needed.


Key Results / Accountabilities expected from role

  • Actively monitor ServiceNow (ticketing system) and troubleshoot, resolve and/or escalate reported incidents within Service Level Agreements (SLA).
  • Collaborate with other IT team members to escalate and resolve complex technical issues.
  • Ensure that all communications (calls/chat/in person) are logged into ServiceNow.
  • Promote the IT Connect Service Portal (ServiceNow) and provide guidance to end users on incidents and service request creation and portal use.
  • Keep users informed about the status of their support requests.
  • Help to maintain accurate and updated knowledgebase articles.
  • Manage users and devices in Intune or Active Directory.
  • Contact Suppliers/Vendors and check delivery/arrange support.
  • Participate in team meetings and training sessions to stay updated on IT services, technologies, and best practices.
  • Ensure that all procedures and documentation are maintained and updated when necessary.
  • Assume field service responsibilities such as traveling to complete on-site tasks, ordering equipment is in cases of substitution or high workload.


Experience & Expertise

  • About 1 year of experience with Service Desk support or an equivalent role.
  • Ability to assess and prioritize issues while organizing daily responsibilities.
  • Fluent verbal communication in Polish, English and German language.
  • Excellent customer service skills and attention to details.
  • Ability to work collaboratively in a team environment.
  • Ticketing system, Windows 10, Microsoft Office 365, Active Directory experience preferred.
  • Possession of driver's license is welcome.


Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361

 

HAYS POLAND Sp. z o.o.

 

Marszałkowska 126/134

00-008 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Nie czekaj!

Najnowsze publikacje

O zarobkach czasem nie rozmawiamy nawet z rodzinĄ

Na pytanie 'Kto wie, ile zarabiasz?' 7 proc. specjalistów odpowiada 'nikt'. Jeśli Polacy dzielą się informacją o swoich zarobkach, to zazwyczaj z najbliższymi osobami - partnerami, rodzicami i przyjaciółmi. Jednak jak wynika...

Katowice na podium z potencjałem biznesowym - wyniki...

59% badanych pracowników z Katowic stwierdza, że ich firma w ciągu 3 najbliższych lat będzie inwestowała w rozwój kapitału ludzkiego wynika z raportu BEAS. Z miejsca kojarzącego się z ciężkim...

Wrocław kluczowym graczem na mapie europejskich inwestycji...

Wrocław, uznawany za jedną z najbardziej dynamicznych lokalizacji inwestycyjnych w Europie Środkowej, kontynuuje swoją imponującą trajektorię wzrostu. Według najnowszego badania BEAS, miasto zajęło drugie miejsce...

Twój poradnik w branży it

Świat technologii ewoluuje w zawrotnym tempie, otwierając nieograniczone możliwości dla pasjonatów informatyki. Kariera w branży IT nie tylko obiecuje dynamiczny rozwój osobisty, ale także stanowi kluczowy element kształtujący nowoczesny...

Polacy chcą łamania tabu: ponad połowa popiera jawność...

W polskich przedsiębiorstwach transparentność płac staje się silną potrzebą. 54 proc. zatrudnionych opowiada się za ujawnieniem widełek płacowych dla poszczególnych stanowisk w ich firmach. Także odsetek pracowników preferujących...

Gdzie najlepiej zarobisz w polsce w 2024 roku?

W ostatnich latach obserwujemy stały wzrost średnich wynagrodzeń w Polsce, co świadczy o dynamicznym rozwoju rynku pracy. Najlepiej opłacane stanowiska znajdziesz w dużych aglomeracjach, zwłaszcza w stolicach województw. Sprawdź, ile można...

Softswiss, międzynarodowa firma posiadająca biura w...

SOFTSWISS, globalny ekspert technologiczny, który rozwija duże centra rozwoju w Poznaniu i Warszawie, nabył znaczące udziały w Ously Games GmbH. Firma ta jest siłą napędową szybko rozwijającego się europejskiego projektu rozrywki...

25% polskich pracodawców osiągnęło równość płci w...

40% firm znad Wisły mówi o tym, że jest coraz bliżej osiągnięcia pełnej równości płci, a 25% już to zrobiło. Z drugiej strony, 11% polskich pracodawców przyznaje, że daleko im do pełnego parytetu, natomiast 21% z nich deklaruje, że...