HAYS POLAND Sp. z o.o.
Warszawa (mazowieckie)
Data publikacji: 22.04.2024
Do końca oferty:
Doświadczenie:
nie wymagane
Nie czekaj!
Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:
lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
numer referencyjny: 1183914/jobs.pl
forma zatrudnienia: Pełny etat
The IT Service Desk Technician will be the first IT contact within the Europe Business Unit Branches and responsible for delivering end-to-end support in accordance with IT standards and service level agreements. By partnering with local management, end-users, and technology teams. The IT Service Desk Technician ensures all incidents and needs are documented in ServiceNow, analysed, resolved, and reported back within acceptable timeframes. This role will primarily base in Warsaw office and focus on remote support for end users and travel as needed.
Key Results / Accountabilities expected from role
Experience & Expertise
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
Nie czekaj!
© 1998-2024 JOBS.PL SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.